Rozumienie komunikacji z zespołem i w zespole to jedno z podstawowych zadań SZEFA i LIDERA. Rozumienie i stosowanie odpowiedniej komunikacji odbywa się nie tylko na linii przełożony-pracownik. Dochodzą do niego procesy dziejące się wewnątrz zespołu oraz wszelkie zewnętrzne czynniki, które wpływają na nasze codzienne zachowania, pracę i komunikację.
Zapraszamy Cię do przyjrzenia się swoim głównym stylom komunikacji. Żadna odpowiedź nie jest tu dobra czy zła. Ten test ma podpowiedzieć, jakimi głównymi stylami posługujesz się w codziennej pracy.
Odpowiedz na wszystkie pytania, zaznaczając liczby od 1 do 10 , wskazujące na ile fałszywe lub prawdziwe jest według Ciebie dane stwierdzenie. Przy czym: CAŁKOWICIE FAŁSZYWE = 1, CAŁKOWICIE PRAWDZIWE = 10.
Za każdym razem zaznacz wybraną liczbę na skali zamieszczonej obok pytania.
[qsm quiz=1]